گزارش گیری مالی

گزارش گیری مالی

 آیا گزارش های مالی شما دقیق است؟ شک دارید؟

امروز با ما تماس بگیرید و مطمئن شوید.

این برنامه رایگان است!

آنچه ما تحت گزارش گیری مالی ارائه می دهیم

درآمد: صورت سود هر سال / سه ماهه برای خلاصه کردن هزینه ها و درآمد شما تهیه می شود. این به شما کمک می کند تا در مورد کاهش هزینه ها و به حداکثر رساندن درآمد تصمیمات بهتری بگیرید.

تعادل ورق: ترازنامه ارزش خالص سهام شرکت،دارایی‌ها و بدهی‌ها را در پایان سال مالی را نشان می‌دهد. این بخش مهم دیگری از صورت‌های مالی برای درک دارایی و موقعیت شرکت شماست.

بیانیه جریان نقدی: صورت جریان وجوه نقد به شما امکان می‌دهد سرمایه‌گذاری فعالیت‌های مالی و عملیاتی شرکت خود را در یک مکان ببینید. این نشان‌دهنده منبع پول نقد برای یک سال مالی است که مانده و شروع نقدینگی را نشان می‌دهد.

ما گزارش های مدیریت سفارشی و شاخص های اصلی عملکرد (KPI) را طراحی می کنیم که اطلاعات مهم تجاری را ردیابی و اندازه گیری کند. ما این داده ها را به نمایش گرافیکی معنی دار تبدیل می کنیم تا به شما در اندازه گیری بی دردسر عملکرد تجارت خود کمک کنیم.

با رشد کسب و کار شما ، به روشهای تصمیم گیری پیچیده تری مانند در نظر گرفتن داده های مالی ، عملیاتی و پیش بینی های آینده نیاز دارید. خدمات ما با هدف کمک به شما در به حداقل رساندن هزینه های داخلی و به حداکثر رساندن پتانسیل شما است.

ممکن است بپرسید آیا ارزش دارد که ارزش استهلاک را هر ساله در فرآیند حسابداری وارد کنید؟ پاسخ یک بله بزرگ است. این می تواند پس انداز بزرگی مانند پس انداز مالیات به جا بگذارد زیرا کسر مالیات ، امکان جایگزینی دارایی های آینده را با استفاده از میزان درآمد مناسب و موارد دیگر فراهم می کند.

این گزارش ها برای ردیابی کلیه معاملات مربوط به اقلام موجودی تهیه شده اند و به شما امکان می دهد مقدار زیادی از داده ها را محدود کنید.ین گزارش ها شامل اطلاعاتی از قبیل اقلام موجودی ، مقادیر ، هزینه ها ، ترتیب مجدد اطلاعات و موارد دیگر است.

ما یک سرویس جامع ارائه می دهیم که در آن همه جنبه های حقوق و دستمزد را از ابتدا تا انتها مدیریت می کنیم. این گزارش شامل خلاصه ای از پرداخت ها و کسرها ، تقسیم هزینه های کارفرما ، کل روش پرداخت ، اطلاعات کارمندان با حقوق و دستمزد ساعتی و موارد دیگر است.

به بالای صفحه بردن